Szanowni Panstwo Parasole oraz altany szyjemy od 2007 roku naszym zadaniem jest rozwijanie naszej firmy i dbanie o jej wizerunek oraz renomie w internecie oraz na rynku ciężkiego szycia. Naszym priorytetem jest bezwzględne dbanie o wysoka jakość naszych produktów oraz zadowolenie klienta, który po uszyciu w naszej firmie poleci nas znajomym. Niestety roznorodnosc klientów i ich oczekiwan oraz jakości nadesłanych przez klientów altan oraz starych poszyć parasoli pozostawia wiele do napisania oraz zyczenia. Niestety niektórzy klienci wysylaja nam altany z których my mamy odtworzyć wzor do uszycia nowego pokrycia, podarte w strzępach brudne i nie nadające się do uszycia.. Szwy sa ponaciągane co zmienia geometrie klina. 98 procent naszych klientów to osoby zadowolone które korzystają z naszych usług i polecają nasze usługi. Nieliczna czesc to tacy jak to w zyciu bywa przyczepia się do każdego szczegolu i będą się czepiac choć by ten produkt był uszyty zlotymi nicmi. Nasz firma stara się zawsze pomoc w odtworzeniu pierwotnego wzoru. Jedni klienci to doceniają inni niestety nie.
W przypadku niezadowolenia klienta z uszytego przez nasza firme produktu klient ma prawo do reklamacji. W przeciągu 7 dni od daty wyslania paczki z uszytym produktem klient po stwierdzeniu nieprawidlowosci oraz niezadowoleniu z uszytego przez nasza firme produktu jest zobowiązany niezwłoczne powiadomienie o fakcie wlasciciela firmy oraz odesalanie uszytego produktu w stanie niuszkodzonym oraz nadającym się do ponownego pocięcia na mniejsze części. Na podstawie przysłanej faktury oraz produktu nadaslanego i potwierdzenia wady lub nieprawidlowosci wynikającej z uszczerbien naszej firmy zobowiazyjemy się do zwrotu poniesionych przez klienta kosztów lacznie z przesyłkami. Warunkiem jest nadaslanie faktury oraz nieuszkodzonego oraz nie używanego produktu